IMATGE COORPORATIVA 2n


llegir l'activitat seguent: 

 http://www.xtec.cat/~mplanel4/disseny/corporativa/logo.htm

 fer aquest exercici per  la  setmana de la tornada de vacances ( 8 i 9 de gener de 2015)


 ANÀLISI DE LA IMATGE CORPORATIVA D'UNA EMPRESA
Escolliu una empresa, una entitat o alguna administració  o marca comercial i feu un recull de tots aquells elements que defineixin, visualment, la seva imatge corporativa. Si no és possible obtenir-ne exemples o fotografies, dibuixeu els diferents elements que la defineixen. Un cop obtinguda la informació:


-Feu un llistat dels elements i una descripció de cada un d'ells.


-Feu finalment una valoració de les característiques dels dissenys:
-Quines connotacions ens aporten?
-Què podríem comentar del logotip o de la integració d'aquest en diferents objectes o espais?
-Pel tipus d'estètica a qui diríeu que es dirigeix?
-Quines connotacions atribueix a l'empresa, marca, entitat aquest tipus d'imatge corporativa?


Penseu que l'empresa, marca, entitat o institució pot ser molt coneguda o escollir alguna entitat local. El tipus d'activitat que desenvolupi o els tipus de productes i serveis que ofereixi determinarà els elements que definiran la seva imatges. Per exemple, si triem un hotel hem de tenir en compte des del cartell de l'entrada, les tovalloles, els papers impresos amb informació de l'establiment, etc. Cal pensar en tots els elements que visualment han estat dissenyats per a crear la imatge del servei o del producte.


La documentació i les vostres explicacions hauran de ser presentades oralment a l'aula.



Ampliar el glossari amb els conceptes seguents:

http://www.plan-d.es/Blog/diferencia-entre-identidad-corporativa-e-imagen-corporativa/


http://www.brandemia.org/hablemos-con-propiedad-logotipo-isotipo-imagotipo-isologo-imagen-corporativa-identidad